Vækst din forretning gennem
Paid social
- Specialer
- Paid social
Hvad er paid social?
Betalt annoncering af dit indhold på sociale medier såsom Facebook, Instagram, SnapChat, Pinterest og TikTok kaldes Paid Social. Med paid social kan du annoncere til målgrupper og segmentere på en effektiv måde.
Med Paid Ads skubber du efterspørgslen ind hvor med Google Ads trækker du efterspørgslen ind på din hjemmeside.
Vi arbejder med data og skaber kreative løsninger til de analyser vi har foretaget os. Hos WebMovers håndterer vi alt fra strategi, design af kreativer, rådgivning, optimering og opfølgning. I kan også selv designe kreativerne, men vi hjælper også gerne med ideer og gode tips.
Sådan arbejder vi med
Vi er med fra strategi til eksekvering af kampagner og rapportering herefter. Sammen lægger vi en plan for hvad målet med din Paid Social kampagne er og hvordan vi når derhen. Vi holder løbende overvågning med kampagnerne og opdaterer dig på eventuelle ændringer og status på nuværende kampagner. Samtidigt sørger vi for at bruge de rigtige målgrupper og arbejder med meget fokus på data som vi kan videreudvikle til nye kampagner.
- Strategi
- Analyse
- Målretning
- Rapportering
- Kampagne opsætning
- Budgetstyring
Download vores gratis e-bog
Få 7 konkrete tips til hvordan du kan fordoble din konverteringsrate. Helt gratis. Lige i din inbox.
Mange virksomheder undervurderer desværre konverteringsraten på ens hjemmeside. De fokuserer meget på deres ROAS/POAS i annonceringen, men glemmer hele fundamentet for annonceringen; nemlig ens hjemmeside og konverteringsraten på denne.
Få tilsendt vores gratis e-bog, og fiks de lavthængende frugter allerede i dag.
Kanaler
Vi analyserer alle SoMe kanaler og hvis vi finder det relevant, vil vi anbefale dig at annoncere på flere kanaler der matcher din strategi. Når det kommer til paid social, arbejder vi ikke kun med Facebook men vi arbejder med:
- Snapchat
- Tiktok
Sådan arbejder vi med Paid Social
Med paid social kan du nå ud til flere forskellige kundetyper og sprede dit budskab om dit produkt.
Start møde om mål, budskab, målgruppe
Udarbejdelse af kreativer
Opfølgning, evaluering og ændringer
Vi er med fra start til succes
Når du arbejder med Facebook Ads skal du først starte med at lægge en strategi for hele kampagnen. Derefter finder vi alle de relevante målgrupper som matcher det du gerne vil opnå. Facebook pixel, målsætning, retargeting og konverteringssporing er noget vi tager os af.
Når det kommer til content, kan vi både annoncere med billeder, videoer, karuseller, diasshows, tilbud osv – som gør at vi kan teste forskelligt af og finde ud af hvad der virker bedst.
Hvor mange har en profil på sociale medier?
88% af alle danskere har en profil på Facebook. Det er ni ud af ti danskere.
Vi bruger mere og mere tid på de sociale medier, faktisk 1 time og 16 minutter (2020) har vi brugt på at streame film, videoklip og serier – HVER dag.
Hvis dit mål er at øge kendskabet til dit brand eller du bare har et budskab du vil ud med – er Paid Social den helt rigtige kanal. Her rammer du alle dem som har vist interesse i dine produkter og potentielle kunder som er klar på at købe.
Vi er Facebook Partner
Hos WebMovers er vi Facebook Marketing Partner. Det er din sikkerhed for kvalitet og gode resultater. Med dette badge, kan vi vise dig at vi er eksperter i markedsføring på tværs af Facebooks online platforme.
Vi har adgang til de nyeste værktøjer og er de første til at opdage nye funktioner som vi bruger når vi udarbejder dine kampagner.
Med andre ord er Facebook Partner-badget et kvalitetsstempel fra Facebook.
Du er i godt selskab
Blot et lille udpluk af nuværende og tidligere kunder vi arbejder sammen med. Skal du med?
Du er i godt selskab
Blot et lille udpluk af nuværende og tidligere kunder vi arbejder sammen med. Skal du med?