Target Tourism

Target Tourism er agent for diverse udenlandske rejsebureauer. WebMovers er Target Tourism’s faste samarbejdspartner, når der skal iværksættes online kampagner i Norden.

Target Tourism er agent for diverse udenlandske rejsebureauer. WebMovers er Target Tourism’s faste samarbejdspartner, når der skal iværksættes online kampagner i Norden.

Vi har fx stået for at øge kendskabsgraden for rejser til det nordlige Italien – nærmere bestemt Aosta Valley.

Efter lange og gennemgående samtaler omkring målgruppeudvælgelse begyndte WebMovers første step af eksekvering – Analyse.

Ud fra målgruppebeskrivelsen skulle der analyseres og vurderes muligheder. Efter at have modtaget billede og videomateriale i allerhøjeste kvalitet, var det ekstra tydeligt, at Displayannoncer var det bedste annonceformat til at øge kendskabsgraden. 

Eksekvering: Der blev opsat responsive HTML annoncer og videoannoncer på søgenetværket samt Youtube. Derudover blev der opsat Custom Intent Audiences for finde målgrupper, som har besøgt og vist interesse for skiområder nær Aosta Valley.
Remarketing blev selvfølgelig også sat op til at fange ubelslutsomme brugere, og for at være top of mind, mens målgruppen surfer rundt på nettet. 

Optimering: Der blev splittestet annoncer, budjusteret og generet nye annoncer mm. løbende optimering er yderst vigtigt for at opnå de bedste resultater, hvilket blev understreget da CPM priserne var kontinuerligt faldende. 

Resultater: I løbet af 1 måned fik annoncerne 5,6 mio eksponeringer med en CPM pris på blot 4 kr.

Pia fra Target Tourism udtaler:

Vi har i WebMovers fundet den optimale samarbejdspartner for flere af vores udenlandske destinationer og repræsentationer, med et perfekt match for at optimere og yde højere ROI end forventet!
Vi har lige fra første møde mødt professionalisme, indsigt og kompetencer til at lave skræddersyede løsninger tilpasset kunderne og deres budgetter